85

PERATUS PENGGUNA

BERPUASHATI

2.5

JUTA BOTOL

TERJUAL

03

JENIS BUAH

BERKHASIAT

10

BOTOL SETIAP

KOTAK

MEREKA TELAH MENCUBANYA SEJAK 2011

SARAF PINGGANG - "Hari-hari saya sebat (mencuba Hayat Acai Berry). Sakit pinggang dan kebas badan semakin berkurangan. Buang air besar pun best..buang air kecil pun puas!" sambungnya lagi, "Dulu saya cedera kita bermain ragbi untuk universiti (ketika belajar), tulang belakang saya dibahagian pinggang terdapat keretakan kecil. Bagaimanapun keretakkan tersebut membuatkan saya berdiri terlalu lama. Kini, selaku penceramah takaful ING, saya perlu berdiri lama. Namun hanya sekitar 2 jam sahaja saya mampu. Setelah mengamalkan Hayat Acai Berry sebanyak 2 kotak, saya sudah boleh berdiri dan memberikan ceramah lebih lama..saya sendiri tidak perasan sehinggalah saya ditegur oleh pelatih-pelatih takaful saya..Alhamdulillah!"

 

- Chor Sayong, Bdr. Sri Putra

JANTUNG - "Alhamdulillah, sejak mengamalkan Hayat Acai Berry, seorang budak berumur 3 tahun yang mengalami masalah jantung sudah kembali cergas dan mampu bermain seperti kanak-kanak normal yang lain. Rasa cepat penat dah berkurangan. Sekarang pakcik budak tersebut pula menjadi stokis. Syukur..."

 

- Jani Jalilul, Stokis Parlimen Tawau, Sabah

SEMBELIT - "Perubahan yang saya rasa ialah saya mudah membuang air besar. Dulu sekali sehari. Sekarang 2-3 kali sehari. Apa yang bagusnya, saya tidak berasa sakit perut."

 

- Hj. Damanhuri - Bandar Baru Bangi, Selangor

BERTENAGA - "Saya sudah masuk amalan kotak yang kedua Hayat Acai Berry. Saya mula rasa bertenaga. Pembuangan air besar semakin lawas."

 

- Anas Rahman - Maju Junction, Kuala Lumpur.

KEPERLUAN BADAN - "Saya baru habis sekotak dan akan meneruskannya dengan kotak kedua. Setakat ini masih belum ada perubahan ketara tapi saya yakin tentang khasiat Hayat Acai Berry ini. Ia sudah maklum sebagai makanan kesihatan yang disarankan. Lagi pun tidak adil untuk menghukum produk ni, saya dah makan macam-macam selama 60 tahun..takkan 5 hari boleh 'setel' kot (ketawa). Apa yang pasti, saya akan terus amalkan, insyaAllah berkesan untuk badan saya."

 

- Hjh. Hamidah - Muar, Johor.

HARGA MAMPU BELI - "Saya dah lama diperkenalkan kawan-kawan dengan produk berasaskan Acai Berry ni. Memang menakjubkan dari segi khasiatnya untuk kesihatan. Tak dinafikan. Lebih-lebih lagi orang tua macam saya ni (64 tahun). Cuma harganya beratus jugak. Jadi bila tengok iklan Hayat Acai Berry ni. Saya tertarik. Memang lama dah nak mencuba. Jadi dengan harga dia RM39.00 sekotak ni..saya mampu la beli pelan-pelan (tersengih). Sebulan kena 4 kotak la kan? (bertanya kepada stokis). Takpa la..sekurang-kurangnya boleh beli sikit-sikit!"

 

- Hj. Nazir Shah - Kuala Kangsar

DARAH TINGGI & SARAF BELAKANG - "Ibu saya berumur 61 tahun. Beliau mengidap darah tinggi serta sakit saraf di bahagian tulang belakang sejak 15 tahun yang lalu. Pernafasan juga kurang stabil disamping mengalami masalah angin dalam badan menyebabkan ibu saya tidak boleh berdiri lama. Selain mengambil ubat dari doktor, beliau juga berubat secara tradisional. Namun keadaannya tiada apa-apa perubahan cuma tekanan darahnya agak stabil dengan pengambilan ubat dok tor. Sejak mengamalkan Hayat Acai Berry awal Jun 2011, perubahan kesihatannya agak ketara. Nafasnya semakin baik dan sakit saraf belakangnya semakin berkurangan. Kini beliau sudah menghabiskan tujuh botol dengan setiap dua hari pengambilan. Beliau kini boleh berdiri lama serta angin berkurangan dalam badan. Alhamdulillah! "

 

- Ust. Fakhri Affandi - Kuala Kedah, Kedah.
 

Bersedia untuk mencuba?
Hubungi kami hari ini.

KUALITI SEKSUAL LEBIH BAIK - Sebelum ini saya mengalami masalah kurang rangsangan seksual, hampir setiap hari saya termenung memikirkan masalah kelakian saya tak power ni.Saya diperkenalkan oleh En. Tarmizi (stokis Sg. Petani) dengan produk ini, dan pada mulanya saya tak berapa yakin sangat sebab dah macam-macam produk saya cuba, tapi kesannya biasa2 saja ,selepas saya mengambil 2 botol pertama Jus Hayat Acai Berry saya sudah dapat rasai kesannya. Amat menakjubkan apabila ransangan seksual saya kembali pulih. Bila habis sekotak, lagi bertambah power, sekarang masalah yang saya alami selama ini sudah selesai & saya ingin berkongsi kebaikan produk Hayat Acai Berry ni bersama kawan-kawan di luar sana, cubalah anda pasti puas hati!!

 

- Hussin Bakar : F254 Kg Sg Batu 08100 Bedong Kedah

EREKSI KEMBALI PULIH - "Sejak setahun kebelakangan ini, saya tidak lagi mengalami ereksi setiap kali bangun pagi. Setelah disyorkan, saya mencuba 2 kotak. Ketika mencuba kotak pertama, saya berasa badan lebih bertenaga. Tidak mudah letih ketika bekerja. Untuk kotak kedua, saya mula merasakan kelakian saya kembali pulih. 'Dia' bangun sebelum tuannya bangun (ketawa!)

 

- En. Halimi, Sepang, Selangor.

KENCING MANIS - "testimoni dari ibu saya sendiri,kencing manis naik sehingga 21, teramat tinggi, kaki melecet kerana memakai kasut. Lama -kelamaan, ia bernanah dan tak kering-kering. Berbagai jenis produk di syorkan tetap tidak serasi sehinggalah sebulan yang lepas, saya sarankan ibu menggunakan Hayat Acai Berry, alhamdulillah, hanya dengan 1 kotak pertama luka nanah di kaki mulai kering dan sekarang ibu masih amalkan Hayat Acai Berry untuk mengawal penyakit kencing manis. Syukur dengan izin Allah, penyakit kencing manis ibu saya semakin kurang.."

 

- Siti Hawa Ahmad

KENCING MANIS - "Saya mempunyai penyakit kencing manis yang boleh dikategorikan sebagai kritikal. Raya baru-baru ni, adik saya memberikan dua kotak Hayat Acai Berry memandangkan kaki saya pada waktu itu bernanah akibat melecur. Ini merupakan kali kedua kaki saya berada dalam keaadaan sedemikian. Jika diimbas waktu pertama kali kaki saya mesti dicuci sehingga mengeluarkan darah, peritnya hanya Tuhan saja yang tahu. Tetapi Alhamdulillah! selepas makan Hayat Acai Berry yang disarankan oleh adik saya, kaki saya beransur kering hanya dengan kotak pertama sahaja dan tidak sempat melalui azabnya dicuci seperti waktu kali pertama terjadi sebelum ini. Kini saya terus mengamalkannya dan tenaga saya juga semakin meningkat, Alhamdulillah!"

 

- Fatimah Bt Hussin, No. 19, Jalan Tanjung, Taman Wangi Gua Musang, Kelantan

LAWAS BUANG AIR BESAR - "Baru 2 hari 2 malam ambil Hayat Acai Berry, kesan yang dirasai ialah pembuangan airbesar dalam sehari melebihi 2 kali dan lancar serta yang bagusnya tidak menyakitkan perut. Ini feedback dari customer saya. Alhamdulillah

 

- Zaimah Zakaria

TESTIMONIALS

"Maaf adik, sebelum ni akak amalkan Jus "M" tapi akak tak mampu nak konsisten utk beli produk tu. Nak dijadikan cerita, tauke toko jamu yg akak salu beli Jus "M "tu perkenalkan akak dgn Hayat Acai Berry. So akak pun cuba la beli 2 kotak dan minum. Alhamdulillah, akak dpt rasa kesan yg menakjubkan iaitu sakit tulang belikat dan sengal2 badan yg akak deritai selama ini makin sembuh dan rambut akak tidak lg mengalami keguguran. Produk ini akak mampu konsisten dan sudah 14 kotak sy amalkan."

Noriah Man  / Taman Sri Gombak

"Saya ada seorang pelanggan seorang mak cik yang usianya 75 thn. Beliau mengalami masalah kekejangan ketika tidur malam (org utara cakap TARIK MENGKARONG) & bermasalah ketika hendak duduk tahiyyat akhir ketika solat. alhamdulillah, dengan hanya 1 kotak Hayat Acai Berry, beliau telah merasakan satu kesan balas yang baik dimana masalah kekejangan otot semakin berkurangan dan dapat tidur dengan nyenyak. sekarang makcik tu jadi pelanggan tetap Hayat Acai Berry."

Aisyah / Kulai Jaya/ Rakan Stokis

KEHAMILAN - "Alhamdulillah..salah seorang pengamal Hayat Acai Berry di Ipoh positif ujian kehamilan walaupon doktor telah mengesahkan bahawa beliau tidak boleh hamil disebabkan badan yg agak obes. Disamping itu beliau jugak tidak ada mengamalkan produk2 lain..rezeki dari Allah & asbab nye Hayat Acai Berry alhamdulillah. Maklumalas semasa percutian saya ke Ipoh & Cameron Highland dari MS Gunung Rapat"

 

- Faizah Ali Badron

KEHAMILAN - "Dulu saya mengalami masalah dengan sistem peranakan saya. Saya telah pun menjalani beberapa pembedahan bagi mengatasi masalah tersebut. Ia antara punca saya dan suami masih belum dikurniakan cahaya mata. Biasanya bila nak datang haid, saya akan mengalami masalah senggugut yang cukup serius. Saya akan berasa pening, muntah malah sehingga pengsan sebagai tanda awal sebelum haid. Alhamdulillah, seorang kawan mengesyorkan saya agar mengamalkan Hayat Acai Berry. Dengan izin Allah, selepas beberapa kotak, haid saya datang tanpa 'amaran' seperti biasa. Badan pun semakin segar dan tak mudah letih. Syukur sangat!"

 

- Pengguna, Kota Damansara.

SAKIT SENDI - "Saya teruja dengan produk Hayat Acai Berry setelah terbaca iklan diakhbar Harakah. Puas saya mencari produk ini difarmasi dan kios herba namun tiada. Saya hubungi HQ untuk keterangan lanjut dan Ustaz Dunya @ Arbis Trading datang ke Kluang memberikan bantuan. Saya terus membeli 10 kotak Hayat Acai Berry untuk kegunaan sendiri dan membuat promosi kepada kawan-kawan kerana saya minat berniaga. Saya sebenarnya mempunyaai masaalah kesihatan sejak tahun 2003 dimana jari jari kaki tidak dapat dilipat semasa solat. Sendi sendi dan tulang terasa sakit dan sengal. Penglihatan sudah mula kabur dan silau. Syukur kehadrat Allah dengan izinnya satelah saya menggunakan 2 kotak Hayat Acai Berry seperti yang disarankan penggunaannya, masaalah saya dapat dikurangkan. Penglihatan mata saya bertambah jelas, jari jari kaki boleh dilipat dan sengal sengal sendi berkurangan. SUBHANALLAH! Saya terus mengambil keputusan untuk menjadi stokis DUN MAHKOTA. Selepas beberapa minggu berniaga, saya upgrade pula menjadi Stokis Parlimen kerana sambutan hangat yang diberikan oleh warga Kluang".

 

- Hj. Mohd Sahet Bin Hj Parman

KULIT LEBIH GEBU

"Assalamualaikum... Saya merupakan salah seorang pengguna Hayat Acai Berry. Diperkenalkan oleh saudara Adlee Deddy, sy tertarik utk mencuba.. Saya merupakan pengidap Ekzema dan bermcm jenis ubatan telah sy cuba... Namun hasilnya kurang memberansangkan. Setelah mencuba Hayat Acai Berry, perubahan ketara telah sy dapati... Ekzema sy menjadi kurang, kulit sy menjadi gebu... Ramai yg menegur dan sy amat berpuas hati dengan hasil produk ini... Terima kasih ".

- Siti Maznah Bt Mahamud

"Alhamdulillah, lepas makan Hayat Acai Berry,

kulit akak terasa GEBU. Then, semalam akak jalan seharian, berasa letih tapi hari ni, pas makan Hayat Acai Berry pagi tadi, akak rasa KUAT, jalan seharian pun tak letih. Syukur!"

- Pn. Hafizah, Perlis

Banyak Lagi Testimoni Video di Youtube. Klik ya!

  • YouTube Social  Icon

IKUTI KAMI

  • Facebook Basic
  • Black Instagram Icon

SEBARANG

PERTANYAAN?

HUBUNGI KAMI

HARI INI.

HAYAT NETWORK SDN BHD. NO. 3, JALAN 3/10, PUSAT PERNIAGAAN KAJANG UTAMA, 43000 KAJANG, SELANGOR, MALAYSIA.

HOTLINE: +6012-342 6000 :: EMEL: HAYATNETWORK@GMAIL.COM

-RANGKAIAN NIAGA HAYAT NETWORK-

PERCETAKAN :: HAYAT GO HOLIDAY ::  PEMECAH​ BATU KARANG