..................................................................................................................................
APA KATA PENGGUNA?
(SELEPAS DILANCARKAN PADA 5HB. JUN 2011)
 
JANTUNG
"Alhamdulillah, sejak mengamalkan Hayat Acai Berry, seorang budak berumur 3 tahun yang mengalami masalah jantung sudah kembali cergas dan mampu bermain seperti kanak-kanak normal yang lain. Rasa cepat penat dah berkurangan. Sekarang pakcik budak tersebut pula menjadi stokis. Syukur..."
Jani Jalilul, Stokis Parlimen Tawau, Sabah
 
SEMBELIT
"Perubahan yang saya rasa ialah saya mudah membuang air besar. Dulu sekali sehari. Sekarang 2-3 kali sehari. Apa yang bagusnya, saya tidak berasa sakit perut."
Hj. Damanhuri - Bangi
 
BERTENAGA
"Saya sudah masuk amalan kotak yang kedua Hayat Acai Berry. Saya mula rasa bertenaga. Pembuangan air besar semakin lawas."
Anas Rahman - Maju Junction
 
INGIN MENCUBA
"Saya baru habis sekotak dan akan meneruskannya dengan kotak kedua. Setakat ini masih belum ada perubahan ketara tapi saya yakin tentang khasiat Hayat Acai Berry ini. Ia sudah maklum sebagai makanan kesihatan yang disarankan. Lagi pun tidak adil untuk menghukum produk ni, saya dah makan macam-macam selama 60 tahun..takkan 5 hari boleh 'setel' kot (ketawa). Apa yang pasti, saya akan terus amalkan, insyaAllah berkesan untuk badan saya."
Hjh. Hamidah - Muar
 
MAMPU BELI
"Saya dah lama diperkenalkan kawan-kawan dengan produk berasaskan Acai Berry ni. Memang menakjubkan dari segi khasiatnya untuk kesihatan. Tak dinafikan. Lebih-lebih lagi orang tua macam saya ni (64 tahun). Cuma harganya beratus jugak. Jadi bila tengok iklan Hayat Acai Berry ni. Saya tertarik. Memang lama dah nak mencuba. Jadi dengan harga dia RM39.00 sekotak ni..saya mampu la beli pelan-pelan (tersengih). Sebulan kena 4 kotak la kan? (bertanya kepada stokis). Takpa la..sekurang-kurangnya boleh beli sikit-sikit!"
Hj. Nazir Shah - Kuala Kangsar
 
DARAH TINGGI & SARAF BELAKANG
"Ibu saya berumur 61 tahun. Beliau mengidap darah tinggi serta sakit saraf di bahagian tulang belakang sejak 15 tahun yang lalu. Pernafasan juga kurang stabil disamping mengalami masalah angin dalam badan menyebabkan ibu saya tidak boleh berdiri lama. Selain mengambil ubat dari doktor, beliau juga berubat secara tradisional. Namun keadaannya tiada apa-apa perubahan cuma tekanan darahnya agak stabil dengan pengambilan ubat dok tor. Sejak mengamalkan Hayat Acai Berry awal Jun 2011, perubahan kesihatannya agak ketara. Nafasnya semakin baik dan sakit saraf belakangnya semakin berkurangan. Kini beliau sudah menghabiskan tujuh botol dengan setiap dua hari pengambilan. Beliau kini boleh berdiri lama serta angin berkurangan dalam badan. Alhamdulillah! "
Ust. Fakhri Affandi - Kuala Kedah
 
KUALITI SEKS LEBIH BAIK
Sebelum ini saya mengalami masalah kurang rangsangan seksual, hampir setiap hari saya termenung memikirkan masalah kelakian saya tak power ni.Saya diperkenalkan oleh En. Tarmizi (stokis Sg. Petani) dengan produk ini, dan pada mulanya saya tak berapa yakin sangat sebab dah macam-macam produk saya cuba, tapi kesannya biasa2 saja ,selepas saya mengambil 2 botol pertama Jus Hayat Acai Berry saya sudah dapat rasai kesannya. Amat menakjubkan apabila ransangan seksual saya kembali pulih. Bila habis sekotak, lagi bertambah power, sekarang masalah yang saya alami selama ini sudah selesai & saya ingin berkongsi kebaikan produk Hayat Acai Berry ni bersama  kawan-kawan di luar sana, cubalah anda pasti puas hati!!
Hussin Bakar : F254 Kg Sg Batu 08100 Bedong Kedah
 
SEKS KEMBALI 'POWER'
"Sejak setahun kebelakangan ini, saya tidak lagi mengalami ereksi setiap kali bangun pagi. Setelah disyorkan, saya mencuba 2 kotak. Ketika mencuba kotak pertama, saya berasa badan lebih bertenaga. Tidak mudah letih ketika bekerja. Untuk kotak kedua, saya mula merasakan kelakian saya kembali pulih. 'Dia' bangun sebelum tuannya bangun (ketawa!)
En. Halimi, Sepang
 
PULIH KECEDERAAN TULANG PINGGANG
"Hari-hari saya sebat (mencuba Hayat Acai Berry). Sakit pinggang dan kebas badan semakin berkurangan. Buang air besar pun best..buang air kecil pun puas!" sambungnya lagi, "Dulu saya cedera kita bermain ragbi untuk universiti (ketika belajar), tulang belakang saya dibahagian pinggang terdapat keretakan kecil. Bagaimanapun keretakkan tersebut membuatkan saya berdiri terlalu lama. Kini, selaku penceramah takaful ING, saya perlu berdiri lama. Namun hanya sekitar 2 jam sahaja saya mampu. Setelah mengamalkan Hayat Acai Berry sebanyak 2 kotak, saya sudah boleh berdiri dan memberikan ceramah lebih lama..saya sendiri tidak perasan sehinggalah saya ditegur oleh pelatih-pelatih takaful saya..Alhamdulillah!"
Chor Sayong, Bdr. Sri Putra
 
KENCING MANIS & GOUT
"Ibu saya mengidap kencing manis dan gout. Baru-baru ini kaki ibu bengkak dari paras lutut hingga kebahagian tumit. Selepas berjumpa doktor dan makan ubat dari hospital masih lagi tidak surut. Pada mulanya saya pakaikan Hayat Foot Patch dan bengkak berkurangan dalam masa kurang dari seminggu. Selepas diperkenalkan Hayat Acai Berry oleh abg ipar, hanya dengan botol yang pertama yang diminum esoknya nanah mula keluar dari buku lali yang bengkak. Saya juga mendapati luka ibu cepat kering dari yang sepatutnya. Ini kerana luka akibat kencing manis susah untuk elok pada masa terdekat. Alhamdulillah, sekarang luka ibu sudah pulih sepenuhnya. Kini saya ingin ibu saya mengamalkannya!".
Nor Ima Suib, Villaraya, Kajang
 
PENGLIHATAN LEBIH JELAS
"Mulanya saya mencari produk untuk kesihatan mata. Alhamdulillah terjumpa iklan Hayat Acai Berry di Harakah, bermakna jumpa produk dan peluang perniagaan. Setelah mengambili 2 kotak, penglihatan saya bertambah baik. Saya boleh membaca kembali huruf yang kecil di jam tangan pada usia setengah abad, Alhamdulillah. Antara pengalaman yang saya lalui semasa mengambil Hayat Acai Berry ini adalah, mata pedih dan berair pada hari 4, 5 dan ke 6 dan beransur kembali kepada biasa. Pada pandangan saya, mata antara pancaindera yang perlu jagaan rapi dan perlu kita kawal penggunaannya dan kerehatannya. InsyaAllah!"
Razali Salleh , Rasah, Negeri Sembilan
 
SENDI KAKI BERTAMBAH PULIH
"Saya cuma nak beri feedback tentang Hayat Acai Berry. Memang ada positive reaction. Sebelum ni, masa solat, memang tak boleh duduk antara 2 sujud & duduk tasyahud. Sakit! Memang terpaksa solat duduk atas kerusi. Alhamdulillah, Sekarang dah boleh duduk, walaupun lutut masih sakit lagi. Tapi tak teruk sangat. Jalan pun kurang sakit. Itu baru minum 5 botol! Ia membantu dgn supplement lain seperti vitamin B12, calcium & glucosamine yg sebelum ni kurang perubahan drastik. Semua dgn izin Allah. Kalau 20 botol, dah boleh risk walk seperti dulu, confirm saya jadi stokis mobile. InsyaALLAH. Terima kasih.
Pn. Rashidah, Bangsar
 
KANSER KALENJAR
"Seorang pesakit kanser kelenjar di bahagian rahang di Jitra telah mengambil 2 kotak Hayat Acai Berry dan ulang lagi 2 kotak. Beliau mengatakan lidahnya dah berfungsi seperti biasa di mana beliau dah boleh makan dan merasai makanan semula. Alhamdulillah! saya merasa syukur dapat membantu insan seperti ini"
Ust. Zahir, Pulau Pinang
 
KOLESTROL TINGGI DALAM DARAH
"Saya mempunyai masalah kolestrol tinggi dalam darah. Ini menyebabkan saya mengalami masalah penafasan sebelum tidur dan ketika bangun. Saya memang sukar untuk tidur. Sejak mengamalkan Hayat Acai Berry, masalah saya tiada lagi. Alhamdulillah!"
Makcik Siti, Muar, Johor
 
LEBAM BAWAH MATA
"Saya selalu terasa cepat letih dan bawah mata saya nampak lebam tetapi Alhamdulillah, setelah saya minum 10 botol pertama Hayat Acai Berry, saya mulai terasa cergas seharian dan lebam bawah mata saya mulai beransur hilang serta mudah buang air besar".
Pn. Aleeda Bin Shamsudin
 
MUDAH MENGANTUK & MASALAH KAKI BERDENYUT
Saya berumur 53 tahun. Kebetulan saya menerima bekalan Hayat Acai Berry pertama saya (10 kotak) pada 1 Ramadan lalu (2011). Saya terus mengamalkan 2 botol sehari seperti yang disyorkan. Kesan yang ketara pada hari pertama hingga kini, saya tidak mengantuk untuk bersolat tarawih berbanding dengan tahun-tahun sebelumnya. Malah pagi-pagi waktu kerja pun saya sudah tidak lagi mengantuk dan menguap. Denyut-denyut kaki saya semasa berpijak selepas tidur dan duduk lama dah tidak ada lagi. Pasti saya akan amalkannya. Saya berharap selepas temu janji pemeriksaan darah saya pada 15 September nanti di Klinik Kesihatan Majidee akan memberi keputusan positif terhadap tahap kolesterol, asid urik dan gula dalam badan berbanding keputusan tahun 2009.
En. Hussein Bin Ridwan
 
PENAT KETIKA MENGANDUNG & WAJAH KUSAM
"Alhamdulillah, saya sendiri telah mula mengamalkan meminum Hayat Acai Berry dan sudah masuk kotak yg ke-2. Jadi, setakat ini berlaku 2 perubahan ketara pada diri saya iaitu sentiasa rasa bertenaga walaupun tengah mengandung (6 bulan) dan suami mula puji muka saya nampak lebih segar mgkin kerana mendapat kualiti tidur yg baik."
Pn. Syakirah Kapli
 
KURANG BERAT BADAN
"Saya minum dah 2 kotak. 2 botol sehari pagi dan petang. Lepas 3 hari minum bersamaan 6 botol, nampak kesannya. Hari ke 4 pagi, semasa buang air besar keluar seperti jeli kehitam-hitaman yang rasanya toksin dalam tubuh. Yang pasti berat badan semakin kurang dan kawan-kawan kata saya kelihatan kurus. Apabila timbang, turun beberapa kilo. Saya rasa lebih sihat, lebih ringan dan senang bergerak. Terima kasih Hayat Acai Berry. Saya sedang kumpul duit untuk jadi stokis kepada Hayat Acai Berry yang hebat dan dikagumi".
Ibrahim bin Mat Akil
 
PENAT MENGULANGKAJI PELAJARAN
"Saya pelajar Master di salah sebuah IPTA di Shah Alam dalam jurusan Kejuruteraan. Mengadap buku terlalu lama menjadi rutin seharian. Ini menyebabkan badan saya mudah penat dan kurang bertenaga. Alhamdulilah, selepas diperkenalkan minuman Hayat Acai Berry oleh Pn. Syakirah Kapli (stokis Parlimen Selayang), badan saya kembali bertenaga. Malah fokus saya terhadap pelajaran bertambah baik. Saya kini telah mendaftar sebagai stokis mobile bagi kawasan Shah Alam. Terima kasih Hayat Acai Berry.
Auni Diyana Bt Fadzil
 
KADAR KOLESTROL MENURUN
"Saya mempunyai masalah kadar kolestrol tinggi dalam darah. Setelah saya disarankan agar mengamalkan Hayat Acai Berry oleh Stokis Dun Kijang (Mohd Rozi) maka saya cuba amalkan 2 kotak. Hasilnya, alhamdulillah, kadar kolestrol saya telah dapat diturunkan daripada 8 kepada 5. Tekanan darah saya juga telah mula stabil. Syukur alhamdulillah kerana saya serasi dengan Hayat Acai Berry".
Hjh. Siti Zawiah Ibrahim, Kelantan.
 
VIAGRA SEMULAJADI?
"Saya tertarik dengan produk ini kerana maklumat mengatakan Acai Berry ni dikatakan sebagai Viagra semulajadi. Saya ni baru sahaja pencen dan ada sejarah penyakit kronik juga yang menyebabkan kualiti seksual saya menurun dan akhirnya tidak berfungsi (sedah beberapa tahun). Jadi saya cubalah kalau-kalu serasi dengan saya. Setelah 4 hari (8 botol) mengamalkan Hayat Acai Berry, 'adik' yang dah bertahun-tahun tak bangun ni, bangun la pulak. Jadi pagi tu saya tergelak seorang! Jadi saya buat keputusan untuk menjadi stokis kerana produk ini memang terbukti berkesan dengan saya! Sekali lagi..syukur jua pada Allah ".
Hj. Ismail, Gelang Patah.
 
BERAT BADAN BERKURANGAN
Diana, Bdr. Baru Bangi
 
TIDAK LAGI KELETIHAN
"Pertama kali saya mendapatkan Hayat Acai Berry ketika di Karnival Hari Peladang Parit Buntar. Pekerjaan saya memerlukan saya banyak travel ke seluruh negeri. Selalunya kalau saya memandu terlalu jauh untuk menghadiri kursus, badan saya akan sakit-sakit dan keletihan. Pada peringkat awal, saya ambil dos seperti yang dicadangkan dan saya dapati setiap kali travel, saya tidak lagi keletihan atau sakit badan. Waktu makan tengahari pun saya tak lagi perlu makan terlalu banyak seperti biasa."
Sazali Mohd, Nibong Tebal
 
PENGLIHATAN BERTAMBAH BAIK & SENDI SEMAKIN BAIK
"Saya teruja dengan produk Hayat Acai Berry setelah terbaca iklan diakhbar Harakah. Saya hubungi pejabat Hayat Network Sdn Bhd untuk keterangan lanjut dan saudara Dunya @ Arbis Trading datang ke Kluang memberikan bantuan. Saya terus membeli 10 kotak Hayat Acai Berry untuk kegunaan sendiri dan membuat promosi kepada kawan kawan kerana saya minat berniaga. Saya sebenarnya mempunyai masaalah kesihatan sejak tahun 2003 dimana jari jari kaki tidak dapat dilipat semasa solat. Sendi-sendi dan tulang terasa sakit dan sengal. Penglihatan sudah mula kabur dan silau. Syukur kehadrat Allah dengan izin-Nya setelah saya menggunakan 2 kotak Hayat Acai Berry seperti yang disarankan penggunaannya, masaalah saya dapat dikurangkan. Penglihatan mata saya bertambah jelas, jari-jari kaki boleh dilipat dan sengal-sengal sendi berkurangan. SUBHANALLAH saya terus mengambil keputusan untuk menjadi Stokis Parlimen Kluang."
Hj. Sahet , Kluang, Johor
 
TIADA LAGI SAKIT PINGGANG & BELAKANG
"Saya menghadapi masalah sakit pinggang & sakit belakang, bertahun saya tanggung, walau dah banyak produk dicuba namun tak berkesan. Setiap kali bawa/angkat barang-benda berat, pasti rasa sakit yang amat sangat. Dukung anak yang berumur setahun pun tak larat (walaupun dukung hanya 5 minit). Setelah mengamalkan Hayat Acai Berry beberapa kotak, walau banyak mana pun kerja/bekerja seharian saya rasa macam tiada kepenatan, lebih bertenaga dari sebelumnya. Kalau dulu jika berjalan & berdiri lama pasti sakit pinggang/belakang & kaki - tapi sejak mengamalkan Hayat Acai Berry, sampai hari ni semua sakit/masalah tu dah takda lagi. Alhamdulillah! Yang turut saya rasai, badan berasa lebih ringan. Alhamdulillah produk ni serasi dengan tubuh saya & baik untuk kesihatan dan kecergasan, Dengan izin Allah jua, sakit/masalah diatas tidak lagi mengganggu kehidupan seharian saya lagi sampai hari ni. Semoga ia berkekalan. Amin! Kini sayalah antara pengguna setia produk ni dan dah menjadi stokis)."
PANWI ABDULLAH , Jalan Ipoh, Kuala Lumpur
 
DARAH TINGGI
"Saya pun dah minum Hayat Acai Berry ni memang bagus. Saya ada darah tinggi, saya baru cuba 2 kotak Hayat Acai Berry. Bila pergi pemeriksaan dengan doktor, doktor kata darah tinggi saya ok. Saya betul-betul happy bila doktor kata saya dah takda darah tinggi. 5 tahun saya menderita kena darah tinggi. Alhamdulillah "
Hafizah Abu Hassan
 
KULIT KEMBALI LEMBAP
"Pada mulanya, saya syorkan kepada rakan pejabat untuk mencuba dan hasilnya dapat dilihat pada penggunaan kotak yang kedua. Ini disebabkan pada permulaan sebelum pengamalan Hayat Acai Berry kulit muka rakan saya kering selepas pengamalan minuman acai berry ini pada kotak kedua kulit muka rakan saya cantik dan tidak lagi kering ia menjadi lembab dan ini menyebabkan rakan saya memesan lagi produk Hayat Acai Berry dari saya....Terima kasih Hayat Acai Berry"
Cham Pa Song, Mata Ayer, Perlis
 
KENCING MANIS
"Ibu saya menghidap penyakit kencing manis dan kedua-dua belah kakinya membengkak. Setelah diperkenalkan dengan produk Hayat Acai Berry dan setelah mencuba sebanyak 3 kotak, bengkaknya susut dan boleh berjalan sepeti biasa. Terima kasih Hayat Acai Berry".
Noor Janna Ejok, Melaka
 
TIDAK SUKA MAKAN SAYUR
"Semenjak kecil lagi, saya tidak gemar makan sayur-sayuran dan jika ada pun saya hanya akan memakan dalam kuantiti yang sangat sedikit. Selain itu, saya juga mempunyai masalah penyakit kulit kering di bahagian jari dan kaki. Hal ini menyukarkan saya terutamanya apabila berurusan menggunakan cap ibu jari saya. Dengan keadaan seperti ini, saya sedar yang saya perlu mencari alternatif untuk keperluan nutrisi badan saya. Setelah mengamalkan Hayat Acai Berry, Alhamdulillah, saya mula merasakan kesan positifnya. Nak buang air dah boleh lawas. Badan rasa ringan dan jari saya pun tidak terkupas lagi seperti dulu. Insyaallah, saya akan terus amalkan dan apa pun yang penting kita perlu berusaha untuk mencapai kesihatan optimum. Amin!"
Noor Izzah Diana binti Dahlan, Jabatan Pelajaran Negeri Sabah
 
PENTING: Harap maklum bahawa Hayat Acai Berry bukanlah sejenis ubat. Hayat Acai Berry berdaftar dengan Bhg. Kualiti & Keselamatan Makanan, Kementerian Kesihatan Malaysia sebagai produk MAKANAN. Segala testimoni yang kami paparkan diatas ini adalah benar. Ia hasil dari amalan pengambilan pemakanan yang betul yang mengandungi nutrisi, vitamin, mineral dan asid amino yang sangat diperlukan oleh badan untuk kekal sihat dan stabil. Sudah pastinya, apabila seseorang yang mempunyai masalah kesihatan, ia juga berpunca dari kekurangan nutrisi, vitamin, mineral atau asid amino yang badan perlukan. Alhamdulillah! Hayat Acai Berry adalah produk yang mengandungi nutrisi, vitamin, mineral dan asid amino yang badan anda perlukan.
 
BORANG TESTIMONI PENGGUNA
 
 
Nama :
Alamat :
Pastikan alamat lengkap.
Poskod :
No. Telefon :
Emel :
Siapa bekalkan produk:
Testimoni
 
 

 

Testimoni terpilih dan disiarkan di laman web ini akan diberikan hadiah percuma berupa sekotak Hayat Foot Patch yang bernilai RM79.00 sekotak.
 
 
 
Diuruskan oleh:
Hayat Network Sdn Bhd
..................................................................................................................................
- rakan niaga -
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 
 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Hak Cipta Terpelihara Julai 2009 @ Hayat Network Sdn Bhd