[Segala pernyataan dibawah adalah benar. Diterima melalui SMS, panggilan ataupun emel. Pembetulan teks mungkin berlaku bagi membetulkan tatabahasa dan ejaan asal yang biasanya diucapkan secara santai]
 
JANTUNG - "Alhamdulillah, sejak mengamalkan Hayat Acai Berry, seorang budak berumur 3 tahun yang mengalami masalah jantung sudah kembali cergas dan mampu bermain seperti kanak-kanak normal yang lain. Rasa cepat penat dah berkurangan. Sekarang pakcik budak tersebut pula menjadi stokis. Syukur..." - Jani Jalilul, Stokis Parlimen Tawau, Sabah
..........................................................................................................................................................................................................................................................
SEMBELIT - "Perubahan yang saya rasa ialah saya mudah membuang air besar. Dulu sekali sehari. Sekarang 2-3 kali sehari. Apa yang bagusnya, saya tidak berasa sakit perut." - Hj. Damanhuri - Bandar Baru Bangi, Selangor
..........................................................................................................................................................................................................................................................
BERTENAGA - "Saya sudah masuk amalan kotak yang kedua Hayat Acai Berry. Saya mula rasa bertenaga. Pembuangan air besar semakin lawas." - Anas Rahman - Maju Junction, Kuala Lumpur.
..........................................................................................................................................................................................................................................................
KEPERLUAN BADAN - "Saya baru habis sekotak dan akan meneruskannya dengan kotak kedua. Setakat ini masih belum ada perubahan ketara tapi saya yakin tentang khasiat Hayat Acai Berry ini. Ia sudah maklum sebagai makanan kesihatan yang disarankan. Lagi pun tidak adil untuk menghukum produk ni, saya dah makan macam-macam selama 60 tahun..takkan 5 hari boleh 'setel' kot (ketawa). Apa yang pasti, saya akan terus amalkan, insyaAllah berkesan untuk badan saya." - Hjh. Hamidah - Muar, Johor.
..........................................................................................................................................................................................................................................................
HARGA MAMPU BELI - "Saya dah lama diperkenalkan kawan-kawan dengan produk berasaskan Acai Berry ni. Memang menakjubkan dari segi khasiatnya untuk kesihatan. Tak dinafikan. Lebih-lebih lagi orang tua macam saya ni (64 tahun). Cuma harganya beratus jugak. Jadi bila tengok iklan Hayat Acai Berry ni. Saya tertarik. Memang lama dah nak mencuba. Jadi dengan harga dia RM39.00 sekotak ni..saya mampu la beli pelan-pelan (tersengih). Sebulan kena 4 kotak la kan? (bertanya kepada stokis). Takpa la..sekurang-kurangnya boleh beli sikit-sikit!" - Hj. Nazir Shah - Kuala Kangsar
..........................................................................................................................................................................................................................................................
DARAH TINGGI & SARAF BELAKANG - "Ibu saya berumur 61 tahun. Beliau mengidap darah tinggi serta sakit saraf di bahagian tulang belakang sejak 15 tahun yang lalu. Pernafasan juga kurang stabil disamping mengalami masalah angin dalam badan menyebabkan ibu saya tidak boleh berdiri lama. Selain mengambil ubat dari doktor, beliau juga berubat secara tradisional. Namun keadaannya tiada apa-apa perubahan cuma tekanan darahnya agak stabil dengan pengambilan ubat dok tor. Sejak mengamalkan Hayat Acai Berry awal Jun 2011, perubahan kesihatannya agak ketara. Nafasnya semakin baik dan sakit saraf belakangnya semakin berkurangan. Kini beliau sudah menghabiskan tujuh botol dengan setiap dua hari pengambilan. Beliau kini boleh berdiri lama serta angin berkurangan dalam badan. Alhamdulillah! " - Ust. Fakhri Affandi - Kuala Kedah, Kedah.
..........................................................................................................................................................................................................................................................
KUALITI SEKSUAL LEBIH BAIK - Sebelum ini saya mengalami masalah kurang rangsangan seksual, hampir setiap hari saya termenung memikirkan masalah kelakian saya tak power ni.Saya diperkenalkan oleh En. Tarmizi (stokis Sg. Petani) dengan produk ini, dan pada mulanya saya tak berapa yakin sangat sebab dah macam-macam produk saya cuba, tapi kesannya biasa2 saja ,selepas saya mengambil 2 botol pertama Jus Hayat Acai Berry saya sudah dapat rasai kesannya. Amat menakjubkan apabila ransangan seksual saya kembali pulih. Bila habis sekotak, lagi bertambah power, sekarang masalah yang saya alami selama ini sudah selesai & saya ingin berkongsi kebaikan produk Hayat Acai Berry ni bersama  kawan-kawan di luar sana, cubalah anda pasti puas hati!!- Hussin Bakar : F254 Kg Sg Batu 08100 Bedong Kedah
..........................................................................................................................................................................................................................................................
EREKSI KEMBALI PULIH - "Sejak setahun kebelakangan ini, saya tidak lagi mengalami ereksi setiap kali bangun pagi. Setelah disyorkan, saya mencuba 2 kotak. Ketika mencuba kotak pertama, saya berasa badan lebih bertenaga. Tidak mudah letih ketika bekerja. Untuk kotak kedua, saya mula merasakan kelakian saya kembali pulih. 'Dia' bangun sebelum tuannya bangun (ketawa!) - En. Halimi, Sepang, Selangor.
..........................................................................................................................................................................................................................................................
SARAF PINGGANG - "Hari-hari saya sebat (mencuba Hayat Acai Berry). Sakit pinggang dan kebas badan semakin berkurangan. Buang air besar pun best..buang air kecil pun puas!" sambungnya lagi, "Dulu saya cedera kita bermain ragbi untuk universiti (ketika belajar), tulang belakang saya dibahagian pinggang terdapat keretakan kecil. Bagaimanapun keretakkan tersebut membuatkan saya berdiri terlalu lama. Kini, selaku penceramah takaful ING, saya perlu berdiri lama. Namun hanya sekitar 2 jam sahaja saya mampu. Setelah mengamalkan Hayat Acai Berry sebanyak 2 kotak, saya sudah boleh berdiri dan memberikan ceramah lebih lama..saya sendiri tidak perasan sehinggalah saya ditegur oleh pelatih-pelatih takaful saya..Alhamdulillah!" - Chor Sayong, Bdr. Sri Putra
..........................................................................................................................................................................................................................................................
KENCING MANIS - "testimoni dari ibu saya sendiri,kencing manis naik sehingga 21, teramat tinggi, kaki melecet kerana memakai kasut. Lama -kelamaan, ia bernanah dan tak kering-kering. Berbagai jenis produk di syorkan tetap tidak serasi sehinggalah sebulan yang lepas, saya sarankan ibu menggunakan Hayat Acai Berry, alhamdulillah, hanya dengan 1 kotak pertama luka nanah di kaki mulai kering dan sekarang ibu masih amalkan Hayat Acai Berry untuk mengawal penyakit kencing manis. Syukur dengan izin Allah, penyakit kencing manis ibu saya semakin kurang.." - Siti Hawa Ahmad
..........................................................................................................................................................................................................................................................
KENCING MANIS - "Saya mempunyai penyakit kencing manis yang boleh dikategorikan sebagai kritikal. Raya baru-baru ni, adik saya memberikan dua kotak Hayat Acai Berry memandangkan kaki saya pada waktu itu bernanah akibat melecur. Ini merupakan kali kedua kaki saya berada dalam keaadaan sedemikian. Jika diimbas waktu pertama kali kaki saya mesti dicuci sehingga mengeluarkan darah, peritnya hanya Tuhan saja yang tahu. Tetapi Alhamdulillah! selepas makan Hayat Acai Berry yang disarankan oleh adik saya, kaki saya beransur kering hanya dengan kotak pertama sahaja dan tidak sempat melalui azabnya dicuci seperti waktu kali pertama terjadi sebelum ini. Kini saya terus mengamalkannya dan tenaga saya juga semakin meningkat, Alhamdulillah!" - Fatimah Bt Hussin, No. 19, Jalan Tanjung, Taman Wangi Gua Musang, Kelantan
 
LAWAS BUANG AIR BESAR - "Baru 2 hari 2 malam ambil Hayat Acai Berry, kesan yang dirasai ialah pembuangan airbesar dalam sehari melebihi 2 kali dan lancar serta yang bagusnya tidak menyakitkan perut. Ini feedback dari customer saya. Alhamdulillah - Zaimah Zakaria
 
 
 
 
 
 
_____________________________________________________________________________________________________________________________
   
     
 
{Hubungi Rakan Stokis Kami Yang Berhampiran Dengan Anda}
 
   
_____________________________________________________________________________________________________________________________
 
HAYAT NETWORK SDN BHD
No. 3, Jalan Seksyen 3/10, Kajang Utama Business Centre, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan. MALAYSIA.
Phone: +603-8733 6246 Fax: +603-8733 7246 HOTLINE : 0123-146-246 & 012-342 6000
Email: hayatnetwork@gmail.com
 
{Rakan Niaga Hayat Network}