..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
:: BERITA BAIK ::
RM3.90 sebotol, Hanya 20ml sehari!
MAKANAN YANG BADAN ANDA PERLUKAN
UNTUK KEKAL SIHAT & BAHAGIA BERPANJANGAN
HAYAT ACAI BERRY...BERBEZA SEPENUHNYA!
..................................................................................................................................
KENAPA ACAI BERRY?
:: Berita TV3 ::
7 ISI UTAMA yang terdapat dari Berita TV3 tentang
KHASIAT ACAI BERRY
  1. Kaya dengan pelbagai vitamin.
  2. Kaya dengan mineral.
  3. Kaya dengan asid amino.
  4. Bersifat anti-oksidan yang mampu melawan sel kanser.
  5. Mampu menjadi diet harian.
  6. Dapat menurunkan kolestrol dalam darah.
  7. Membantu meningkatkan nafsu seks yang diumpamakan sebagai "viagra" semulajadi.

:: Pati Hayat Acai Berry ::

Buah Acai adalah buah nombor 1 dalam kategori 'Superfruit' . Hal ini terbukti apabila kajian menunjukkan ia kaya dengan lemak, protein, kalsium, asid amino, vitamin dan anthocyanin. Fleksibiliti dari Acai Berry ini membuatkan ia menjadi buah pilihan terkini.

  • Tinggi Tahap Antioksidan - Antioksidan yang terkandung dalam Acai berry adalah 10 kali ganda dari buah anggur dan dua kali ganda dari Blueberry. Antioksidan membantu mempercepatkan pembahagian sel, mengurangkan kedutan dan memelihara kulit.
  • Kaya Dengan Lemak Yang Sehat - Acai berry kaya dengan asid lemak esensial yang dapat membantu untuk mengawal kolesterol LDL yang tidak diperlukan dan menjaga HDL kolesterol yang diperlukan dalam tubuh kita.
  • Kaya Antioksidan - Antioksidan amat diperlukan sebagai sebatian untuk menetapkan kolesterol, akhirnya mampu membantu mencegah penyakit jantung.
  • Sumber Terbaik untuk Asid Amino dan Protein - Para saintis telah menemui dan dikenalpasti bahawa ada lebih dari 19 jenis asid amino dalam diet Acai berry dan ia mempunyai lebih dari 8 gram protein per 100 gram produk.
  • Excellent Sumber Vitamin dan Mineral - Vitamin dan mineral yang telah dijumpai dalam buah Acai termasuk, vitamin A, B1, B2, B3, C, E, kalsium, kalium, magnesium, zink dan tembaga.
  • Sistem Pencernaan Lebih Sihat - Acai berry yang kaya dengan serat makanan dapat membantu mengurangkan kolesterol dalam darah dan meningkatkan sistem pencernaan.
 
Iklan Hayat Acai Berry di Media Cetak seperti KOSMO!, Sinar Harian, Harakah & Majalah Mingguan Wanita
[IKLAN TERKINI DI AKHBAR KOSMO!]
 

:: Kajian Tentang Kelebihan Pati Hayat Acai Berry ::


Acai Berry kini dikenali sebagai "MAKANAN SUPER". Ini bermakna ia dianggap salah satu makanan yang paling berkhasiat di dunia. Ini semua didasarkan pada pelbagai nutrisi yang disediakan. Acai memiliki sifat gizi dan secara alami kaya:

  1. Lemak Omega (jenis yang baik, tidak seperti lemak yang ditemui dalam makanan segera).
  2. Asid amino.
  3. Elektrolit.
  4. Antioksidan.
  5. Protein.
  6. Vitamin A, B1 dan E.

Orang-orang dari Amazon telah menggunakan Acai Berry selama bertahun-tahun kerana mereka tahu tentang kelebihannya itu. Sudah digunakan dalam pelbagai sajian pemakanan seperti sarapan, minuman, makanan lewat petang atau malam. Ini kerana mereka yakin akan keperluan tubuh badan mereka dapat dipenuhi dengan segala kebaikkan yang terdapat dalam Acai Berry. Nutrisi Acai berry terbukti mempunyai manfaat yang amat besar, dan ia harus menjadi pemakanan tambahan dalam menu pemakanan sehari-hari.

Pemakanannya secara berterusan dapat membantu dalam:

  1. Mengurangkan berat badan.
  2. Membantu dengan disfungsi seksual.
  3. Merawat insomnia.
  4. Membantu dalam melawan sel-sel kanser.
  5. Membantu mengurangkan komplikasi Diabetes.

Nutrisi yang kuat mampu memberikan manfaat kesihatan yang luar biasa. Itulah sebabnya mengapa Acai Berry sudah begitu menonjol dipaparkan diperingkat antarabangsa dan di antaranya program "Talk Show" di Amerika.

Baru-baru ini para penyelidik di University of Florida menguji kelebihan Acai Berry dan didapati terdapat element penting darinya yang dapat membantu dalam usaha menghapuskan sel-sel Leukemia yang sedang membiak. Ini bukan untuk mengatakan bahawa Acai Berry dapat menyembuhkan kanser, namun sekurang-kurang kajian menunjukkan amalan memakan Acai Berry secara berterusan membantu memperbaiki tahap kesihatan kita ke arah yang lebih baik!

..................................................................................................................................
"Allah jualah yang menciptakan langit dan bumi, dan menurunkan hujan dari langit lalu mengeluarkan dengan air hujan itu buah-buahan untuk menjadi makanan bagi kamu..." (Surah Ibrahim 14:32)
 
..................................................................................................................................
- English -
..................................................................................................................................
[ MEDIA ELEKTRONIK ]
     
[Buletin Utama, TV3]
[FOX]
   
- ISI UTAMA DARI BERITA TV3 -
- ISI UTAMA DARI BERITA FOX -
   
  1. Kaya dengan pelbagai vitamin.
  2. Kaya dengan mineral.
  3. Kaya dengan asid amino.
  4. Bersifat anti-oksidan yang mampu melawan sel kanser.
  5. Mampu menjadi diet harian.
  6. Dapat menurunkan kolestrol dalam darah.
  7. Membantu meningkatkan nafsu seks yang diumpamakan sebagai viagra semulajadi.
  1. Tonic for a better life.
  2. Immunne booster from Amazon.
  3. Energy fruit.
  4. The world number 1 superfood for age-defying beauty.
  5. The next big worout cocktail.
  6. Has a begulling berry-like flavor with intense chocolate overtones.
  7. Hade the nutritional content that make other fruits blush with inadequasy.
  8. The fruit that packs a punch.
  9. Nature's perfect food.
   
   

:: 5 SEBAB UTAMA kenapa berkesan diet dengan :: Hayat Acai Berry

  • Beri Acai berkesan menyekat selera anda supaya anda ingin makan kurang. Ini membuatkan lebih mudah untuk menurunkan berat badan.
  • Beri Acai membuatkan anda berasa kenyang sehingga anda kurang berfikir tentang makan dan ini membantu anda mengurangkan berat badan.
  • Beri Acai mempercepatkan metabolisma anda supaya membakar lebih banyak kalori dan menurunkan berat badan lebih cepat.
  • Beri Acai membantu membuang toksin yang terkumpul di dalam kolon anda (tidak terbuang dengan sempurna). Ini sahaja boleh membantu anda kehilangan berat badan dengan cepat.
  • Beri Acai meningkatkan tahap tenaga anda; tenaga yang anda miliki akan memberikan anda lebih aktif dan ini membantu lebih banyak kalori anda akan terbakar.
..................................................................................................................................

What are the 59 Health Benefits that Made Acai Berry So Famous?

  • Prolongs Your Life
  • Increases Your Energy
  • Increases Your Overall Strength
  • Helps you Look and Feel Younger
  • Helps You Maintain Healthy Blood Pressure
  • Prevents Cancer
  • Helps You Maintain Healthy Cholesterol Levels
  • Promotes Normal Blood Sugar
  • Enhances Sexual Function
  • Helps You Lose Weight
  • Relieves Headaches and Dizziness
  • Improves Quality of Sleep
  • Improves Your Vision
  • Strengthens Your Heart
  • Inhibits Lipid Peroxidation
  • Improves Disease Resistance
  • Strengthens Your Immune System
  • Helps Your Body Fight Cancer
  • Protects Your Precious DNA
  • Inhibits Tumor Growth
  • Reduces the Toxic Effects of Chemotherapy and Radiation
  • Helps to Build Strong Blood
  • Helps with Chronic Dry Cough
  • Fights Inflammation and Arthritis
  • Improves Lymphocyte Count
  • Improves Menopausal Symptoms
  • Prevents Morning Sickness
  • Improves Fertility
  • Strengthens Your Muscles and Bones
  • Supports Normal Kidney Function
  • Improves Your Memory
  • Supports Healthy Liver Function
  • Alleviates Anxiety and Stress
  • Improves Your Mood
  • Improves Your Digestion
  • Helps You Maintain Healthy Gums
  • Fights Fibromyalgia
  • Prevents Allergies
  • Protects Children’s Health
  • Promotes Overall Wellness
  • Increases workout recovery
  • Increases injury recovery
  • Helps to Reduce Physical Injuries
  • Relieves Arthritis Pain
  • Helps to Clear Skin of Warts
  • Reduces the Occurrence of Seizures
  • Helps Improve & Even Cure Leukemia
  • Fights General Depression
  • Supports Weight Loss through Fat Loss
  • Helps Slow Down the Aging Process
  • Provides all Vital Vitamins
  • Contains Several Important Minerals
  • Is an extremely Powerful Free Radical Fighter
  • Acai has very High Levels of Fibers
  • Cleanses and Detoxifies the Body of Infectious Toxins
  • Helps to Prevent Heart Problems
  • Improves Mental Clarity/Focus
  • Improves Circulation
  • Cures Osteoporosis

[Source: http://www.acai.vg]

:: Benefits of the Extraordinary Acai ::

This little miracle berry isn't called a super food for nothing. It's been reported to have many benefits for those who take it. So, what are the benefits of taking acai? Are there any health benefits of the acai berry?

Improved Vision

Acai berry has Vitamin A, that has been proven to help promote good eye health. This also helps fight against macular degeneration and glaucoma, keeping your eyes healthier and younger for longer.

Combined with many powerful antioxidants, amino acids, essential fatty acids, these antioxidants work together to help you process and eliminate food easier, burn more fat efficiently, and keep your system well-balanced and healthy.

Minimize Asthma & Arthritis

Every asthma and arthritis sufferer will tell you that the pain of either is unbearable at times. The acai berry benefit is that it has Vitamin C - a powerful anti-oxidant that helps ease the pain, lower the severity of muscular degeneration, prevent astherosclerosis, stroke and cancer.

Lower Cancer Risks

Acai berry has an extremely beneficial free-radical scavenger and fighter called beta carotene. Beta carotene helps lower cholesterol, which in turn helps lower and even prevent heart disease, as well as lower risks of various types of cancer.

Sleep Better

Relax your muscles with the acai berry. The amino acids in this powerful berry, which include Vitamin B, help regulate your sleep, relax your muscles, so you can sleep better for longer.

Weight Loss

The berry benefits from enzymes and vital nutrients that aids in the digestion process. This berry also has fiber - a necessary nutrient that helps you eliminate waste faster.

 
TAHUKAH ANDA?
[Poster dari http://www.infosihat.gov.my]
Apa yang lebih penting, pemakanan Pati Hayat Acai Berry secara konsisten dan berterusan mampu memberikan tahap kesihatan yang lebih baik, insyaAllah.
Dapatkan Pati Hayat Acai Berry..
HARI INI!
 
Setiap kotak Pati Hayat Acai Berry mengandungi 10 botol yang setiap satunya mengandungi 10ml @ 0.34 fl. oz.
HAYAT ACAI BERRY

-:: Extraordinary Acai ::-

 
   

CARA PENGGUNAAN

Minum 2 botol sehari setiap pagi dan lewat petang. 1 botol sekali minum. Untuk kesan yang lebih baik minum ketika sebelum sarapan pagi dan makan malam.

  1. 1 botol untuk kanak-kanak bawah 12 tahun.
  2. 2 botol untuk orang dewasa.
     
 

Sebelum minum Hayat Acai Berry, pengguna disarankan agar:

Membaca basmalah (Bismillahirrahmanirrahim) dan berselawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W. Berdoalah agar segala kebaikan buah Beri Acai yang Allah ciptakan ini bermanfaat dan serasi dengan tubuh badan dan keperluan kesihatan kita. Agar kita dapat menjalani kehidupan ini dengan lebih baik serta dapat terus beribadat kepada-Nya jua dengan lebih berkualiti.

   
 
 
KAEDAH MENYIMPAN
   
Pastikan produk berada dalam keadaan sekurang-kurangnya suhu bilik. Jangan dedahkan produk secara terus kepada pancaran matahari.
     
 
[TEMPOH BERKESAN]
 

Pengguna disarankan akan mengamalkan sekurang-kurangnya 2 kotak untuk melihat kesan positif dari amalan Hayat Acai Berry. Penggunaan seterusnya amatlah digalakkan bagi mengatasi masalah-masalah kesihatan yang lebih serius. Walaupun Hayat Acai Berry mempunyai pelbagai khasiat, penggunaannya yang tidak konsisten dan berterusan tidak mampu mengatasi masalah kesihatan anda yang telah bertahun-tahun 'bersarang' dalam tubuh badan anda. Bayangkan adakah logik pemakanan (dari kategori sihat & TIDAK sihat) yang telah anda ambil sejak dari kecil hingga sekarang (sudah pasti melebihi 20 tahun) hendak diatasi hanya dengan pemakanan kesihatan 5 hari? (sekotak).

 
 
APA KATA PENGGUNA?
(TESTIMONI SEJAK DILANCARKAN PADA 5HB. JUN 2011)
 
"Perubahan yang saya rasa ialah saya mudah membuang air besar. Dulu sekali sehari. Sekarang 2-3 kali sehari. Apa yang bagusnya, saya tidak berasa sakit perut."
Hj. Damanhuri - Bangi
 
"Saya sudah masuk amalan kotak yang kedua. Saya mula rasa bertenaga. Pembuangan air besar semakin lawas. Tiada lagi sembelit. Tak perlu termenung lama lagi dalam tandas (tergelak)"
Anas Rahman - Maju Junction
 
"Saya baru habis sekotak dan akan meneruskannya dengan kotak kedua. Setakat ini masih belum ada perubahan ketara tapi saya yakin tentang khasiat Acai Berry ini. Ia sudah maklum sebagai makanan kesihatan yang disarankan. Lagi pun tidak adil untuk menghukum produk ni, saya dah makan macam-macam selama 60 tahun..takkan 5 hari boleh 'setel' kot (ketawa). Apa yang pasti, saya akan terus amalkan, insyaAllah berkesan untuk badan saya."
Hjh. Hamidah - Muar
 
"Saya dah lama diperkenalkan kawan-kawan dengan produk berasaskan Acai Berry ni. Memang menakjubkan dari segi khasiatnya untuk kesihatan. Tak dinafikan. Lebih-lebih lagi orang tua macam saya ni (64 tahun). Cuma harganya beratus jugak. Jadi bila tengok iklan Hayat Acai Berry ni. Saya tertarik. Memang lama dah nak mencuba. Jadi dengan harga dia RM39.00 sekotak ni..saya mampu la beli pelan-pelan (tersengih). Sebulan kena 4 kotak la kan? (bertanya kepada stokis). Takpa la..sekurang-kurangnya boleh beli sikit-sikit!"
Hj. Nazir Shah - Kuala Kangsar
 
" Ibu saya berumur 61 tahun . Beliau mengidap darah tinggi serta sakit saraf di bahagian tulang belakang sejak 15 tahun yang lalu. Pernafasan juga kurang stabil disamping mengalami masalah angin dalam badan menyebabkan ibu saya tidak boleh berdiri lama. Selain mengambil ubat dari doktor, beliau juga berubat secara tradisional. Namun keadaannya tiada apa-apa perubahan cuma tekanan darahnya agak stabil dengan pengambilan ubat doktor. Sejak mengamalkan Hayat Acai Berry awal Jun 2011, perubahan kesihatannya agak ketara. Nafasnya semakin baik dan sakit saraf belakangnya semakin berkurangan. Kini beliau sudah menghabiskan tujuh botol dengan setiap dua hari pengambilan. Beliau kini boleh berdiri lama serta angin berkurangan dalam badan. Alhamdulillah!"
Ust. Fakhri Affandi - Kuala Kedah
 
"Tanpa sedar saya memandu kereta tanpa cermin mata. Kalau sebelum ini saya silau ketika memandu dan WAJIB memakai cermin mata. Alhamdulillah, semuanya selepas mengamalkan 2 kotak Hayat Acai Berry. Menakjubkan. Syukur! Penglihatan saya semakin baik."
En. Kamal al-Marbawi - Taman Pelangi Semenyih
 
"Seorang pesakit kanser kelenjar di bahagian rahang di Jitra telah mengambil 2 kotak Hayat Acai Berry dan ulang lagi 2 kotak. Beliau mengatakan lidahnya dah berfungsi seperti biasa di mana beliau dah boleh makan dan merasai makanan semula. Alhamdulillah! saya merasa syukur dapat membantu insan spt ini"
Ust Zahir, Stokis Pulau Pinang
 
KITA BERUSAHA DAN BERIKHTIAR, ALLAH JUA YANG MENYEMBUHKANNYA
 
 
 
...................................................................................................................................................................
 
[Hubungi stokis kami]
Syakirah Bt. Kapli
012-6994135 & 010-4390335
Sri Meranti, Bdr Sri Damansara
Facebook - Syakirah Kapli
::::
 
 
   
 
 
MAKLUMAN: Pati Hayat Acai Berry bukanlah sejenis ubat. Ia adalah makanan kesihatan yang baik untuk keperluan tubuh badan. Ia hasil dari pati buah Acai Berry semulajadi. Untuk menambah perisa agar lebih lazat, ia turut dikisar bersama buah Blackcurrant dan buah Pear.
..................................................................................................................................
Managed by :
Hayat Network Sdn Bhd
Hayat Network Sdn Bhd. No. 5-2, Jalan 3/9, Pusat Perniagaan Kajang Utama, 43000 Kajang Selangor Darul Ehsan.
Tel: 03-8733 6246 Faks: 03-8733 7246 Emel: hayatnetwork@gmail.com
Maybank Islamic 5624 1400 6032
..................................................................................................................................
 
- rakan niaga -
Hak Cipta Terpelihara Julai 2009 @ Hayat Network Sdn Bhd
..................................................................................................................................
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .